Schoenenwinkel Luyckx : gezellig

Even door de regen van vandaag doorwandeld om wat inkopen te doen, waaronder een paar nieuwe schoenen. Ben bij mijn favoriete schoenenwinkel Luyckx in Halle geweest. T’was al laat, bijna 18 uur, maar bij Luyckx was dat voor de 2 dames aldaar aanwezig toch geen probleem.

Totaal geen gevoel gehad van druk, druk, we moeten sluiten. “Nee, kom maar binnen, nog tijd genoeg, ah die schoenen wil U zien meneer, en dat paar wil U ook passen ? Ok prima. Ik heb ineens nog een maat extra meegebracht, en wil je misschien de tweede schoen ook al proberen ?”

Geweldig. Ik kon uiteindelijk kiezen voor een paar Mephistos van 200 eurolappen, of een paar Clarks voor 120.

“Neem wat u het beste past meneer, tja die zitten ook goed hee.”

Uiteindelijk de Clarks genomen, en totaal geen gevoel gehad van dat ze mij probeerden te pushen naar de duurdere vogels.

Toch wel tof, zo’n schoenenzaak waar ze nog de tijd hebben. Ik neem aan dat het niet altijd zo zal zijn, drukte is er altijd wel eens, maar toch… vree toffe ambiance.

Geef een reactie

